Przeprowadzamy gruntowną analizę Państwa strony WWW odpowiadając na pytania m.in. skąd przychodzą użytkownicy, jakie są źródła „sukcesów” i „porażek”, o tym jak badana witryna widziana jest w oczach użytkowników, jakie napotykają problemy z jej obsługą i dostępnością, a także jakie kroki należy podjąć, by wzrosła liczba odwiedzin Państwa serwisu oraz zwiększyła się ilość zamówień.
Analiza może być przeprowadzony w różnym stopniu, w zależności od założonego czasu realizacji i dostępnych środków finansowych.
-
analiza statystyk – podstawowa i najtańsza analiza danych zebranych za pomocą prostego i darmowego narzędzia Google Analytics. Efektem analizy jest ustalenie głównych ścieżek użytkowników, ustalenie najczęściej wyszukiwanych informacji, ustalenie słów kluczowych po których użytkownicy wyszukiwali stronę itp.
Proponujemy także pomoc w podpięciu Państwa strony do systemu Google Analytics, a następnie ustalenie celów i wskaźników monitorujących ruch na stronie.
-
analiza heurystyczna – jest analizą ekspercką przeprowadzaną przez kilku specjalistów w swojej dziedzinie (np. pozycjoner, grafik, webmaster, copywriter, socjolog). Analiza heurystyczna prowadzi do odpowiedzi, czy Twoja strona spełnia konwencje internetowe, jakie posiada błędy, jakie zmiany należy wprowadzić w pierwszej kolejności w celu optymalizacji interfejsu.
-
badanie klasyczne użytkownika – klasyczne badanie z udziałem respondentów mające na celu ocenę użyteczności strony www lub aplikacji. Efektem badania jest odnalezienie problemów na które natknęli się użytkownicy, wskazanie ich przyczyn oraz sposobu ich poprawy.